Accepterad wrld | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batismanis

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Lund

Vad är ditt discord namn? 5mmaul

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar Vertikan han är 23 år och kommer från adrika men är uppväxt i stocholm med sin pappa. Och sina 2 alex och emma . Oskar är en tyst persson som gillar att spela på datorn med sina bästa vänner Adam,Bengt,Emil från uppsala skolan där har Oskar gått i skola med dem i flerar år. Oskar ville bli brand man men han såg på youtube vad ambulasnen gjorde så han vill bli de istället. Men han vill inte bara bli ambulans han vill bli anställd på meko. När han var liten så skröt han alltid för sina kompisar i skolan att hans pappa var brandman. Och Oskar tyckete att han var så cool när han skröt för sina vänner men när en sa att han hoppas din pappa dör i en brand så tog Oskar upp en en kniv och huggde han i magen med han gick i 2 så han kunde inte sitta i fängelse. Men hans pappa blev väldigt arg och sa att han kommer få jobba här hamma också för att vi måste betala för vad du gjorde. Men egenkligen så har Filip pappa väldigt mycket pengar så pengar har aldrig varit ett problem men filip pappa vill inte att ska va en bortskämmd unge så dem blir väldigt arga och låsas som de komemr att tappa väldigt mycket pengar för det här även om de inte gör det. Jag vill gärna få bli medborgare och flytta till unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mortal pris Det är att man borde spela efter är att ha roligt göra många bra samt utvecklade scenarion som är roligt för båda partners och att man inte bryr sig om att vinna utan att man ser det som en liten bonus vilket absolut inte måste eller ska hända hela tiden sen kan det ju vara att man vinner scenarion rätt så ofta men om man gör det absolut hela tiden så försvinner ju det roliga att rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag kan i princip alla regler sen när jag spelade fivem för flera månader sedan men jag läste igenom dem nyss också | Sunt förnuft = tänka logiskt hela tiden | Cop bait = inte försöka få polisens uppmärksamhet | NLR = inte komma ihåg något från ett scenario du dog i.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har över 1000 timmar i spelet och omfattande erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Negativt. I alla fall inget jag anser som är Relevant till denna ansökan! Ha en fortsatt trevlig eftermiddag. :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka