Wrextz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin
Vad är ditt discord namn? 𝐖𝐫𝐞𝐱𝐭𝐳
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Bär 2001 04 05
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Shyst trevlig snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ny till staden o försöker skaffa vänner och job
Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös RP Försöker få trevlig stämning på servern
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara på sig själv man ska tänka på mot spelarns bästa så båda får en bra stund på servern
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har aldrig gjort det
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM, VDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope
Vad är ditt discord namn? 𝐖𝐫𝐞𝐱𝐭𝐳
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Bär 2001 04 05
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Shyst trevlig snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ny till staden o försöker skaffa vänner och job
Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös RP Försöker få trevlig stämning på servern
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara på sig själv man ska tänka på mot spelarns bästa så båda får en bra stund på servern
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har aldrig gjort det
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM, VDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope