Accepterad VinneAloeVera123 | Medlem ansökning [Emnez] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VinneAloeVera123

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? mango1bango2tango3

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gabriel Willson, han är 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är , snäll ,lojal,arbetssugen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min framtidplaner är att bli anställd på securitas eftersom jag tycker sånt är väldigt kul och spännande,men det är det är vad jag har i åntanke just nu. Min karaäktar har alltid haft mycket kompisar och är väldigt social då han hade mycket kompisar i skolan och utanför. Han är inte säkrlilt blyg utan han kan bara gå fra mtill nån fråga vad den gör och vad för planer persnonen har. Han har jobbat som väktare för länge sen när han var 18 men sen slutade han för att bli sjukköterska men nu vill han bli ordningsvakt igen på securitas, Andra framtids planewr för Min karaäktär är att testa runt på olika jobb så mycket som möjligt för att passa in vad han känner sig mest bekvam men nu lutar det mot Securitas men kanske polis någon gång i fram tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra roliga scenarion utan powergaming givetvis, det gör så man får en rolig och härlig stund., jag kommer då vilja jobba på securitas och vrara där och se till att det är trygghet i staden. jag har en realistikt karaäktär som gärna är med och skapar realistika sceanrion med mycket drama och spänning,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Powergaming vilket innebär att man rpear så det kan vinna ett scenario men också förlora ett till exempel om dewt kommer en polis och stoppar dig då ska du betala böter ändå att du inte vuiill det. det ska vara 50/50 på dig och den andra att vinna ett scvenarion där ni rpear. Du kan till exemepel göra så att du förlorar ett rp då man tänker på sundförnyftdet gör till bättre rp och mer roligt rpeade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag vet inte riktgit men jag har bruit mot en regeln där man har sagt något fullt till en person då man har blivit väldigt arg och frustrerad men jag har lärt mig av det och kommer aldrig uppske igen det kan jag lova :)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan ge flera exmepel till exempel reaction rp då man ska reagera som du hade gjort i verkligheten och vissa känslor, också RDm ,fearrp, social rp då man inte få slå eller skjuta någon utan en viss anledning till det. Men också VDM,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte mne jag har varit securitas bitr chef på en annan server

Senast ändrad:
Hej!
Utveckla
- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta den innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka