Accepterad wonka | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wonka

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Januzaj

Ditt discordnamn: Wonka🦍#2124

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Det som främst får mig att skriva denna ansökan och att bli staff är för att jag har börjat tröttna lite på att sitta och rpa hela tiden och att vara servervakt, jag vill ta det nästa steget och bli en del av staff-teamet. Jag vill bli staff för att utveckla rp-nivån på servern och serverns communtiy, jag vill också kunna bidra med som ett bra exempel för andra som vill bli staffs. Jag är en person som inte ger upp och kämpar på riktigt hårt med mitt mål. Jag har aldrig abusat mina roller, kommer inte att gör heller. Jag skiter inte bara i allt. Jag vill bli staff för jag kan många staff kommandos, dem flesta kan jag iaf. Jag vill bli staff på unive för att unive ska hålla en seriös rp där ingen lallar, jag vill bli staff för att alla på servern ska känna sig trygga och skapa bra och roliga scenarion, folk ska samt inte känna sig uttråkade med rp och fortsätta med det roliga. Jag vill bli staff på unive för att jag ska utveckla unives communityt så mycket som möjligt. Jag ska också ta så mycket jobb som jag kan och fortsätta ha kul utan att rpa, men jag vill också ta support ärenden så snabbt som möjligt, och lösa allt som händer på servern. Jag vill att hela serverns communtiy ska vara så bra som möjligt. Ifall jag blir staff kmr jag vara använda mina perms rätt och inte abusa och jag kommer att specca runt 95% av tiden jag är oline och rpa lite, jag kmr att specca för att kolla om ngn gör något regelbrott och hur rpn fungerar. Jag kommer att kolla in rp hos gäng och alla andra, jag kommer att ta support ärenden osv ifall jag bir staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Under sommarlovet kan jag vara aktiv från: ca. 08.00-00.00
Kommer att vara bortrest från: 22 juli-6 augusti.
Under skoldagar kommer jag vara aktiv från: 16.00 till 22.40 då jag har skolarbete att göra.
Helger brukar vara olika.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen det hette Multistaden, då hade jag ett annat fiveM konto, jag blev medlem i mitten av Mars och har 907,5 timmar på fiveM.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Tyvärr har jag inte varit staff innan men vill görna bli det, men dock har jag varit servervakt och brukar kolla på staffs som streamar, jag vet hur man ska tänka när man bannar/kickar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle inte vilja vara jobb-anvarig då jag inte tror att det behövs mer folk där och jag tycker att det andra jobben är lite roligare.

Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka