Nekad WolleMANN | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WolleMANN

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 29 Mars 2007

Vad heter du på discord? ERNIE DEEZ NUTZ#3472

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 25

Hur aktiv kommer du att vara? Kommer spela typ varje dag om det inte blir så att jag inte har tid

Vad heter du? Christoffer Agardius

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? Jag har velat bli polis sen jag var ung eftersom att jag gillar att inte bara genom ord kunna förändra samhället utan också genom handlingar

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hålla kriminaliteten i staden nere och göra folk trygga, annars kommer alla gå runt oroliga för skottlosssningar hit och dit osv. Det är även viktigt att man har bra radiodisciplin för att annars blir det bara kaos. Det jag tycker är viktigt med polisyrket är att man ska hålla radio disciplin så dina kollegor förstår vad du säger och vet hur dom ska hantera i den situationen, du ska aldrig skrika i radion osv. Man ska vara trevlig som polis och kunna förstå andras situationer. Man ska aldrig använda sina krafter som polis och då menar jag att man inte ska ta fram vapen för att du tycker det ser coolt ut eller för det är roligt osv. Det jag tycker mer är viktigt är att man ska göra så mycket man kan för att förbättra staden, och göra staden till en bättre plats.

Vad vet du om yrket i helhet? att det kan vara tufft ibland och vissa dagar inte och att ibland så kan man behöva handskas med inte så farliga människor och ibland väldigt farliga. Jag vet också att man bör vara mogen eftersom att man kanske kan träffa på mindre behagliga saker.

Har du några tidigare erfarenheter? nja, Jag har kört bil för postnord och var taxi chaffis i Italien för ett tag sedan.

Hur är du som person? Jag är en omtänksam person som tycker om att prata med folk. Jag skulle också vilja säga att jag har mycket sympati för folk som är utsatta.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka