Nekad WolleMANN | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WolleMANN

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199074497102/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Bergström

Vad är ditt discord namn? ERNIE DEEZ NUTZ

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2007

Berätta om din karaktär. han heter christoffer agardius han kommer från sverige han gillar mackor och fotboll. Han är 21 och har flyttat från sthlm för att starta om på nytt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra till bra rp och allt sådant man ska bidra med som medlem t.ex. feedback bra rp kuligheter

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? som sakt jag har letat efter den perfekta servern och har hittat den. Jag gillar den höga rp nivån som alla på servern kan hålla och jag ser fram emot att varje kväll få sätta mig vid datorn och spela på servern

Hur hittade du Unive? Jag kollade lite på Youtube men för det mesta kollade jag runt på FiveM efter bra svenska rp servrar och föll helt enkelt för unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bättre men också ha kul och att bidra med att förbättra servern och göra det roligare att spela på den.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli bättre på rp och bidra med att förbättra Communityt inte för att det behövs men för att det går att förbättra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, det är bara unive rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka