Accepterad Luddeludde | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Luddeludde

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Lutte.

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mahmoud aladi 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig kreativ ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mahmoud har haft en väldigt satt säga ”intressant” bakgrund. Från början var han en enkel byggarbetare, hans liv var enkelt men saknade spänningen. Han ville ta an lite viktigare uppgifter vilket fick han att ansöka till mc-specilastierna. Intervjun gick bra och han fick jobbet på plats. Trots detta saknade han fortfarande spänningen, pengarna vilket fick Mahmoud att dra sig in i kriminaliteten. Mahmoud var medlem i gänget Vårby södra. Men detta livet var inte något för Mahmoud heller. Han testade på att vara försäljare igen. Men denna gången på Maria-lisas istället. Detta var inte heller något för Mahmoud, men han har planer om något större nu, planen riktar åt att bli polis. Äntligen kunna vända sitt tråkiga liv och ta an större uppgifter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god rp till servern, hjälpa nya spelare på traven och göra allt ja kan för att förbättra unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man låter motparten vinna i ett scenario. Detta görs för att göra scenarion roligare och mer realistiska.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag. Jag har lallat på sjukan vilket resulterade i en bann. Detta förstår jag självklart då lallare förstör servern och jag ska skärpa mig framöver.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm, powergaming, copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har god erfarenhet inom rp och vill gärna bli medlem hos er igen:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka