Accepterad Wolfi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wolfi

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970329213/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c34587d

Vad är din discord tagg? wolfidagoat

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
För att jag sa upp mina roller, då valde moezz att banna mig om ni tror att det är för något annat kan ni titta logs vilket bevisar att det var moezz som ni ser på bilden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tröttnat på unive, valde att säga upp mina roller sen efter ett tag märkte jag att discorden va borta sen försökte jag joina igen och då var jag bannad sen skrev jag till massa staffs om svar varför jag blev bannad sen svara moezz och berättade att det var för jag sa upp mina roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle väll säga att den är fel då jag endast ville säga upp mina roller för att jag tröttnat på unive, om jag istället bara hade lämnat unive och haft kvar rollerna och sedan velat börjat på någon annan server och fortfarande haft kvar rollerna på unive hade jag tyckt att det hade varit jag som gjort fel och att det var en rätt ban eller hur man nu ska förklara.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för flera grejer förut, men det mesta är från ickemedlems tiden. Då jag var ny till rollspel och inte hade koll på reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt hur man hade kunnat göra det annorlunda i detta fallet. Då jag endast ville säga upp mina roller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte säga upp sina roller.. Vet inte riktigt vad jag ska lära mig riktigt utav detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka