Nekad wolez | Ban Överklagan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wolez

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-ratten-fobn — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: blir benad sedan går han upp och skjuter ner 3 stycken som är beväpnade och riktar
Bannad av: maximus_x99
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag och en polare rullade runt i GS och så fick vi pings runt garaget i våran allians prio grupp chatt. när vi åkte för bi garaget hörde vi att det var en bil inne i garaget och hur folk gick in och ut från den, så vi smög upp längst upp och märkte att de var på mellersta plaet i garaget sedan när vi gick ner blev vi ben dammade i trappan och jag ligger på backen och min polare ligger på backen och dom ställer sig över oss och säger till oss att ta upp händerna samtidigt som de riktar på oss sedan så börjar dom lyfta på varandra och slutar att rikta och då ställer min gubbe sig och det är då jag ser min chans att kunna fly genom att skjuta dom och springa iväg eftersom ingen riktade på mig när jag ställde mig upp

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det jag gjorde var helt rätt enligt reglerna. det jag gjorde var att ställa mig upp efter jag hade blivit ben dammad och sköt när ingen riktade på mig och dom bärde på varandra och ingen la upp märksamhet på mig. det som är felet är att det finns brister i att motparten ska ha lika kul som jag vilket är något jag kan säga att jag inte tror att det blev nu men fear rp var det ej

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att jag kanske ska spela för motpartens skull lite bättre men enligt mig var det ingen fear rp och det hoppas jag att ni kan förstå då mitt perspektiv ser väldigt annorlund från deras perspektiv. Jag fick se deras perspektiv i support

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom det inte var något fel utan det var bara att deras perspektiv såg annorlunda ut från mitt antagligen pågrund av d sync och att jag faktiskt är en aktiv spelare och tillbrinmgar mycket till rpn och servern som spelare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka