Accepterad wlucas | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wlucas

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? luckeboi1

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 46 åriga Peter Svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kunnig, erfaren, motiverad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har sedan länge kört taxi och älskar jobbet just för att det är så socialt men som sagt så är det inte så hållbart och börjar bli lite tjatigt. Peter tycker nämligen det är dax för ett nytt jobb som falk där han får dela sin passion med motorer samt sociala delen. Peter har redan varit där och tagit en intervju men insåg snabbat att wl i staden är ett måste. Han ta hela intervjun och få en anställning och personalen älskade mig just för att jag är så kunnig inom yrket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra med en rolig och seriös RP där man följer reglerna och kör lagligt i staden och att man tänker som man skulle göra IRL jag skulle också förhoppningsvis kunna utveckla andras RP om dom ser mig och tycker jag har en bra RP och kanske kommer och gör en lika RP. Jag tycker det är roligt med en RP server där det är en seriös rp nivå med bra spelare jag skull också kunna bidra med att jag ändvänder mig mycket av /me och /sme för en högre rp nivå som till exempel min karaktär som har ont i ryggen kanske skriver /SME ont i ryggen och att jag rapar som att jag har det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ibland kan låte den andra sidan vinna till exempel i ett snut jag att man låter snuten ta fast mig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja man har brutit om en hel del regler. Men man har fått ban och lärt sig. Sunt förnuft är erfarenheter som ständigt växer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM-inte döda utan anledning VDM-inte köra över folk

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? 1700 timmar på fivem Samt tidigare Medlem på denna server och chef på Lindroths mc

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka