Wliton | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wliton

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Ditt discordnamn: Bossan10

Ange ditt födelsedatum 7 November 2008

Varför ska just du bli staff? för att jag kommer vara aktiv, sträng jag kommer absolut inte vara rädd att banna eller ta åtgärder på nån som gör fel, jag borde bli staff för att jag är kompetent, mogen och kan mycket inom staff yrket, och har erfarenhet som staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att folk inte följer enkla regler, folk stannar inte när man gör ett enkelt trafik stopp tycker detta försämrar rpn stort, tycker folk är för vapen kåta gör allt för sitt vapen bryr sig inte om rpn vill bara ha kvar sitt vapen, sånna personer ska inte finnas på servern dom ska bort det är aldrig åtgärder som tas på dom problem spelarna. det skjuts FÖR mycket alltid ska de avslutas i en skottlossning och inte tillexempel förhandla eller ta det på nåt annat sätt alltid skottlossning tycker det är välldigt tråkigt. tycker att den sociala rpn inte är på den bästa om man gör tilexempel ett helt vanligt trafik stopp så åker man för man vill att saker ska hända och inte förlora sitt vapen denna rpn är riktigt dålig om jag får säga det själv, Jag är polis och detta ska ta ett stopp genom att banna och prata med högre uppsatta

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tillsammans med det andra staffsen ska ta åtgärder, och inte låta de gå, jag ska specca vara aktiv i reports samt support ( det bror på vad jag får arbeta inom) vill bli rp ansvarig så vi kan få bort dom som är på servern för att förstöra och inte ha kul och göra roliga scinarion. Jag tycker att om man skjuter för mycket ska hårdare åtgärders ta, det fungerar inte med en 1/2 dagars ban DOM SKA BORT, samt innan man bannar ska man hinna se perspektivet från bådas håll och inte bara ena för att de kan ha varit tillexempel dsync, fått en annan vinkel på historian. Vi kommer ta hårdare åtgärder på folk som skjuter för mycket.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man följer alla regler, talar tydligt och har respekt mot allt och alla, man tar staff rollen på allvar. Som staff ska man hård och stäng. man kan visa dom som är nya till servern hur man gör saker och ge tips så att rpn höjs och blir roligare för alla :)

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ardagar 16.00-23.00 helger 16.00-4.00.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit medlem sedan 2022 men har tagit pauser då och då. blev bannad ur dcn utan anledning men är tillbaka igen som polis och sjukvårdare

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har varit på unive tidigare för ett tag sen och vill jätte gärna komma tillbaka

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

++++rep väldigt trevlig och fin rpare! Tycker han borde bli en del av staff teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka