Ej Antagen Glen. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glen.

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Miller Andresen

Ditt discordnamn: glennersson

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff eftersom att jag är en nogrann och bestämt person som kan göra bra beslut, jag är också mycket för att driva servern framåt i sin utveckling och få stopp för de saker som brister på servern som tillexempel sociala rpn. jag tycker också att jag ska bli staff eftersom att jag känner själv att jag är kompetent och mogen nog att anta mig jobbet som staff och sköta det bra

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker det är mycket med den kriminella rpn som inte funkar, det är mycket skutningar och inte nog mycket socialt från mitt håll och jag skulle då som staff göra allt för att föra detta vidare och försöka få stopp på den tragiska rpn som skre vid vissa tillfällen och få mer stabil struktur i det hela och så att det blir mer socialt på servern och alla kan bidra till en rp som är rolig för alla

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska tillsammans specca många kriminella scenarion och hålla koll att de sköts snyggt och vara strikta med att de ska skötas snyggt. och sker det inte på snyggt sätt eller i ett socialt perspektiv i ett scenario tycker jag att man kan ta åtgärder på de gäng eller de personer som bidrar till den tråkiga osociala rpn på unive eftersom vi strävar efter att förbättra rpn och inte sänka den.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska bemöta folk man tar i ärenden trevligt och man ska lyssna på det lämpliga medlemmar har att säga och man ska va mogen och kompetent av sig i allt som rör unive och helst utanför det också, man ska bete sig i chattar och vc kanaler och verkligen visa att man kan vara professionel och att man är nog bra att ha jobbet som staff. man ska också göra sitt arbete noga och göra rätt. vet man inte vad man ska göra ska man alltid fråga någon annan staff som kanske vet svaret på det.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? mitt privata liv kommer såklart att komma först, men på fritiden när jag inte har något anat viktigare att göra ägnar jag mycket tid åt unive och jag kommer såklart att sätta staff arbete på unive som prio ett före jag rpar. kommer rpa när jag känner att jag har arbetat nog och gjort mig värd den rp tiden

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? japp, har varit staff på unive innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? skulle kunna prova på vad som helst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka