Accepterad Wizzyy | Ansökan till Forum Mod [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? Wizzyy#4093

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Ja de som får mig att söka till forum mod är att jag just nu har en stor roll, medlemskaps ansvarig. Men i den rollen brukar jag se ofta i ansökningar på liknade trådar eller sånt som ej har tagits hand om. Jag vill då hjälpa communityn i forumet så de ser snyggt och rent ut. Allt ska vara i rätta kategorier och rätt arkiv. Vill såklart också vara en av ”dem” personerna som får servern att växa och får de ordning och reda. Mycket slarv kan finnas i forumet ibland. Så vill ta tag i det och få det rent och rätt.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja de klart, är de i fel kategori så blir hela tråden och själva ”den” kategorin fel. Så ja, den ska alltid vara i rätt kategori de är jätte viktigt.

Får en ansökan vara kopierad? Nej självklart inte, en plagierat ansökan ska ej tillåtas. Dom ska skriva en ansökan själv då de verkligen inte ska kopiera en ansökan. Totalt förbjudet.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Ja att alla trådar ska vara i rätt kategori och dom ska alltid skriva i tråden t.ex ”Accepterad, välkommen till Unive!” Att dom ska skriva ett svar för har sätt flera gånger då folk ej jag gjort de. Några punkter nedan för.

• tråden i rätt kategori
• Alltid svara på tråden.
• Signera ansökan som t.ex ”Vidare” eller ”nekad”
• Skriva namn i tråden t.ex ”[wizzyy]” om de accepterad eller nekad.

Finns såklart flera punkter men kommer inte på så många nu. (Vakna nyss)

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Ja som de är liksom. Allt i rätt ordning och i rätta saker. Följ punkterna ^^^^^^

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 14:25 - 16:20 (träning här) 21:00-22:30

Tisdag: 15:20 - 21:00

Onsdag: 15:05 - 16:35 (träning) 21:00-22:30

Torsdag: 15:00 - 16:00 (träning) 20:00-22:30

Fredag: 14:25 - 17:00 (träning) 21:15 - 00:00

Lördag: Ledig (kan ske undantag)

Söndag: Ledig (kan ske undantag)

Kan såklart alltid ske undan tag för går ju i skolan men om de t.ex är lov så spelar jag nästan hela tin.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? Wizzyy#4093

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Ja de som får mig att söka till forum mod är att jag just nu har en stor roll, medlemskaps ansvarig. Men i den rollen brukar jag se ofta i ansökningar på liknade trådar eller sånt som ej har tagits hand om. Jag vill då hjälpa communityn i forumet så de ser snyggt och rent ut. Allt ska vara i rätta kategorier och rätt arkiv. Vill såklart också vara en av ”dem” personerna som får servern att växa och får de ordning och reda. Mycket slarv kan finnas i forumet ibland. Så vill ta tag i det och få det rent och rätt.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja de klart, är de i fel kategori så blir hela tråden och själva ”den” kategorin fel. Så ja, den ska alltid vara i rätt kategori de är jätte viktigt.

Får en ansökan vara kopierad? Nej självklart inte, en plagierat ansökan ska ej tillåtas. Dom ska skriva en ansökan själv då de verkligen inte ska kopiera en ansökan. Totalt förbjudet.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Ja att alla trådar ska vara i rätt kategori och dom ska alltid skriva i tråden t.ex ”Accepterad, välkommen till Unive!” Att dom ska skriva ett svar för har sätt flera gånger då folk ej jag gjort de. Några punkter nedan för.

• tråden i rätt kategori
• Alltid svara på tråden.
• Signera ansökan som t.ex ”Vidare” eller ”nekad”
• Skriva namn i tråden t.ex ”[wizzyy]” om de accepterad eller nekad.

Finns såklart flera punkter men kommer inte på så många nu. (Vakna nyss)

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Ja som de är liksom. Allt i rätt ordning och i rätta saker. Följ punkterna ^^^^^^

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 14:25 - 16:20 (träning här) 21:00-22:30

Tisdag: 15:20 - 21:00

Onsdag: 15:05 - 16:35 (träning) 21:00-22:30

Torsdag: 15:00 - 16:00 (träning) 20:00-22:30

Fredag: 14:25 - 17:00 (träning) 21:15 - 00:00

Lördag: Ledig (kan ske undantag)

Söndag: Ledig (kan ske undantag)

Kan såklart alltid ske undan tag för går ju i skolan men om de t.ex är lov så spelar jag nästan hela tin.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, jag undrar om man får ha medlemskaps Ansvarig roller och Forum mod rollen? Om man inte får vill jag att ni antingen pm på discord. Eller bara neka denna och skriv ”ej medlemskaps ansvarig oxå” typ
+ Rep @Wizzyy Du gjorde en utförlig ansökan om mod! Du ska ha mod omgående :) Bästa ansökan jag sett på länge, ser fram emot att se hur du jobbar som mod!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka