Nekad WizguZ | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

WizguZ

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JustKillMeNowPlz/

Ditt Hex-ID: 11000010f6c67e9 (Hex)

Vad är din discord tagg? WizguZ#6042

Vem var det som bannade dig? ~akam_p

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: moddare ~akam_p Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår inte varför det står moddare men jag tror att de bannade mig för att de trodde att jag loggade ut för att undvika polisen och då combat logga. Men detta är inte vad som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag satt i en bil men en främling och vi blev stoppade av polisen. Föraren ville inte visa sitt körkort och jag var tvungen lämna servern för kvällen men jag vill inte göra det i bilen för jag trodde det skulle uppfattas som att jag flyr från polisen genom att logga ut och det skulle inte vara så RP:aktigt. Vilket det inte var för polisen var bara efter föraren. Så jag valde att kliva ut ur bilen och sedan logga ut runt ett hörn istället. Så då gjorde jag det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det står moddare som anledning men jag förstår inte vad det betyder för jag har inte fuskat/moddat på något sätt. Det ända jag gjorde var att gå ifrån när polisen ville ha en annan persons körkort.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att jag på något sätt kunde ha förklarat vad jag tänkte göra utan att bryta karaktär eller så skulle jag bara ha gjort det i bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte logga ut sådana situationer, det var inte meningen att combat logga om det var det som det uppfattades som. Om jag får komma tillbaka till servern så kommer jag att förbättra mig och försöka bli en bättre RP:are och göra servern bättre för alla!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka