Accepterad wixy11111 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wixy11111

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384440535/

Ditt Hex-ID: 10000154e32ed7

Vad är din discord tagg? Lallaru_

Vem var det som bannade dig? Volle

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig för jag streamsnipeade troxy då jag gick in på fängelset där de hade fritagning och skrek unive troxy. Jag satt och streamade för mina polare i dc och de var de som övertalade mig så de var grupptryck. Jag tyckte jag var rolig och gjorde det. Sen så blev jag bannad . Men nu ångrar jag mig jätte mkt då jag inte kört på servern på 1 år och vill komma dit för mina kompisar kör där(inte samma) och ni har en fin spelarbas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar satt i dc och snackade skit samtidigt som jag kollade på twitch. Ja såg att troxy streamade och sa de till mina kompisar. Då kom jag på att jag satt inne i fängelset. Då sa en grabb gå in på Unive och va gissla. Jag sa okej för jag hade inget att göra . Jag gick in på unive va gissla. Han vara det i 3 minuter innan en annan polare säger skrik unive troxy. Jag velade till en början men sen så tänkte jag att jag skulle vara rolig och jag fall för grupptrycket. Jag skrek det och c loggade. Sen när jag skulle in igen och göra det igen så var jag p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var jag som gjorde fel men jag har ändå väntat i ett år och mognat. Och det är därför jag skriver den här banöverklagan. Jag har aldrig riktigt rpat på unive jag var medlem i ca 1 månad och då var jag sjukvårdare. Men de passade inte mig så jag bytte server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 6 tidigare banns men den banna jag överklagar nu var för 1 år sedan så jag kommer it ihåg så bra men det var säkert några sv banns för jag var väldigt lallig och omogen då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stå för mig själv när de pressade mig och inte ens gå in på servern för jag gick bara in på servern för jag såg på troxys stream att de var vid fängelset och de var oxå jag så redan där var det streamsnipe.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att bara gå in på servern om jag ska rpa seriöst och inte är på lall humör. Jag har oxå läer mig att inte göra idiotiska saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka