Nekad wixy11111 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wixy11111

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384440535/

Ditt Hex-ID: 10000154e32ed7

Vad är din discord tagg? trixxy6666

Vem var det som bannade dig? Ingen aning har försökt joina servern för jag blev unbannad ig men var tydligen bannad har nog blivit bannad för jag streamsnipeade troxy ig och blev nog bannad ur dcn oxå

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 77.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det för jag streamsnipeade troxy men är inte helt hundra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg det här var för 1 år sedan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog jag som gjorde fel när jag streamsnipeade troxy men fattar it vrf de måste banna mig ur dcn oxå

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte ur dcn men ig för streamsnipe på troxy och lall bans typ sv bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte streamsnipeat troxy

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka