Accepterad wixy | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wixy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? timothy

Vad är ditt discord namn? wixy#1140

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter timo timo och är 33 år. Jag är född och uppvuxen i canada med mina föräldrar och min stora syster som är 4 år äldre än mig. Min uppväxt var bra och jag har alltid trott att min pappa är en vanlig man precis som alla andra pappor. Jag har aldrig tänkt att det är något konstigt med den där tattoeringen när han hämtade mig från dagis och i skolan. Men när min mamma ville lämna honom så fick jag veta vad den där tattoeringen egentligen stod för. Min pappa var i ett kriminellt gäng och varken han eller gänget han var med i gjorde det lätt för oss att flytta ifrån honom. Under en ganska lång period efter separationen var min pappa väldigt arg. Han kunde banka på dörren och skrika hotfulla saker eller köra förbi mitt i natten full och ropa otrevliga saker. Ett år efter mamma och pappa flyttade isär träffade mamma en man från Sverige. De blev kära direkt och mamma, jag och min syster flyttade upp till Sverige. Det min mamma inte visste var att hon hade träffat ännu en man med en kriminellt liv stil. Min styvpappa försökte lämna ett liv i missbruk och kriminalitet men hade stora skulder. Det var inte ovanligt att obehagliga men kom och knackade på dörren eller ringde och lämnade hotfulla meddelande. Mitt första år efter mina föräldrar separerade kändes väldigt otryggt och mitt första år efter vi flyttade till Sverige kändes inte bättre. Jag vågade inte alltid gå hem direkt efter skolan för att jag var rädd för vara ensam om någon skulle ringa på dörren. Jag stannade hellre ute med kompisar och hängde runt på stan. Dessa svåra år förändrade mig. Från att vara en ganska känslig och lugn kille till att bli en spänning sökande och arg tonåring. Jag sökte mig till likasinnade och vi hittade på mycket hyss, slogs och vandaliserade på stan. Nu har det gått 4 år sedan jag flyttade från canada och min historia har gjort mig erfaren och orädd på gatan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp har kört rp nu i 1,081 timmar och jag kan hjälpa folk som inte kan rp så mycket och t.e.x lära dom vad dom får säga och sånt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte man ska spela för att bara vinna scenarion och låta motståndarna vinna också i scenarion och inte vinna hella tiden t.e.x ifall man gör bankrån och sen kråkar man när man åker där ifrån så hoppar man inte utt och börjar skjuta poliserna direkt och sånt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst alla och jag har förstort dom t.e.x powergaming man spelar för makt och pengar och är alltid utte över att vinna scenariot också social rp att man inte bara ska skjuta sig utt ur saker som händer uttan prata med dom du har krig med t.e.x och säg att inte ni ska skjuta på varandra mer så typ

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har väldigt mycket erfarenhet tycker jag ima att jag har kört på 10 olika servrar typ och en enda har jag blivit p bannad på men den var felaktig pban men sen har jag blivit bannad för små saker men det är bara typ 5 gånger och som jag skrev åvanför så har jag spelat fiveM i 1,081 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är lungt :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka