Accepterad wixy | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wixy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? timothy

Vad är ditt discord namn? wixyontop

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: timo timo, född 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? mogen, snäll och lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter timo timo och är 24 år. Jag är född och uppvuxen i tyskland med mina föräldrar och min stora syster som är 5 år äldre än mig. Min uppväxt var bra och jag har alltid trott att min pappa är en vanlig man precis som alla andra pappor. Jag har aldrig tänkt att det är något konstigt med den där tattoeringen som han har när han hämtade mig från dagis och i skolan. Men när min mamma ville lämna honom så fick jag veta vad den där tattoeringen egentligen stod för. Min pappa var i ett kriminellt gäng och varken han eller gänget han var med i gjorde det lätt för oss att flytta ifrån honom. Under en ganska lång period efter separationen var min pappa väldigt arg. Han kunde banka på dörren och skrika hotfulla saker eller köra förbi mitt i natten full och ropa otrevliga saker. Två år efter mamma och pappa flyttade isär träffade mamma en man från Sverige. De blev kära direkt och mamma, jag och min syster flyttade upp till Sverige. Det min mamma inte visste var att hon hade träffat ännu en man med en kriminellt liv stil. Min styvpappa försökte lämna ett liv i missbruk och kriminalitet men hade stora skulder. Det var inte ovanligt att obehagliga men kom och knackade på dörren eller ringde och lämnade hotfulla meddelande. Mitt första år efter mina föräldrar separerade kändes väldigt otryggt och mitt första år efter vi flyttade till Sverige kändes inte bättre. Jag vågade inte alltid gå hem direkt efter skolan för att jag var rädd för vara ensam om någon skulle ringa på dörren. Jag stannade hellre ute med kompisar och hängde runt på stan. Dessa svåra år förändrade mig. Från att vara en ganska känslig och lugn kille till att bli en spänning sökande och arg tonåring. Jag sökte mig till likasinnade och vi hittade på mycket hyss, slogs och vandaliserade på stan. Nu har det gått 4 år sedan jag flyttade från tyskland och min historia har gjort mig erfaren och orädd på gatan. nu till framtiden tänker jag att jag ska ha många bilar mycket vänner och att alla ska veta vem jag är. jag tänker att jag ska gå med i gäng göra mitt namn stort göra mycket pengar så jag kan får många bilar för jag tycker dom är feta för älskar bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer gö det roligt för alla att rpa jag kommer spela enligt reglerna som är på servern och jag kommer inte bara spela för att jag ska vinna varje scenario. jag kommer hjälpa nya folk med rpn ifall de behöver hjälp med något eller nåt så kan jag hjälpa dom för har kört rp i 4 år snart så kan väldigt mycket om det. så jag kommer bidra med att folk ska ha det roligt på servern och jag kommer hjälpa folk som inte kan så mycket och lära dom om saker ifall dom behöver hjälp. jag kommer utveckla mina scenarion och jag har alltid social rp och tänker på varje regel i varje scenario jag kommer gö varje scenario roligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska låta en själv vinna hela tiden för det blir inte kul för motpartens del man ska göra det roligt för allihopa och inte bara sig själv och man ska inte bara vinna hela tiden utan man måste bry sig om motparterna också. t.ex ifall någon riktar en pistol mott dig så ska du liksom inte springa där ifrån för du inte vill förlora ditt vapen för det är både inte kul för motståndarna som håller vapnet mot dig och det är powergaming, fearrp, suntförnuft och failrp som man bryter mot då.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag tror inte jag har blivit det på unive men har blivit bannad på någon annan server någon gång för längesen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan många regler och ska säga några nu. RDM betyder random death match och det är att man dödar någon utan anledning. VDM står för vehicle death match och de betyder att man använder sitt fordon som vapen som att tex köra på någon i en skottlossning för det är mindre riskfyllt. Social rp är att man alltid ska försöka prata sig ur saker istället för att tex skjuta någon så fort du ser de på ditt gäng område. COPBAIT innebär at´t man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet som att tex köra förbi de på motorvägen i 250 för att inleda ett snutjag ba för man tycker det är kul, detta bryter även mot sunt förnuft, men vad är sunt förnuft då? Jo det är att man ska tänka som i verkligheten som att tex inte dra upp vapen mot poliser vid trafikstopp och detta bryter även mot fearrp. FEARRP står för att man alltid ska värna om sitt liv och inte tex springa om någon riktar vapen när du står face to face mot de utan du ska alltid lyssna på den som bär vapnet. Sen ska man inte heller lalla på servern för de är inte tillåtet för det gör bara rpn tråkig om man inte kan vara seriös. Sen så ska man ha en passande röst till sin gubbe. NLR betyder new life rule och innebär att man inte ska komma ihåg något från ett scneario där sin gubbe dör

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag ska nog köpa upp gäng idag så jag kommer rpa som krim så fort det går

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka