Accepterad Wirran | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wirran

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pungpangarn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Wirsén

Vad är ditt discord namn? BIGWIRRISH#5353

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Pettersson och han är född 98. Han föddes och växte upp i Smålands skogar och har ett grovt intresse av traktorer och bilar. Han gillar Volvo och hans favorit är Volvo 360 just för den "speciella arkitekturen" som han brukar säga. Han tycker också om sportbilar men dem tycker han är svåra att pruta på så han har inte ägt så många. Han har jobbat hela livet och jobbar som gruvarbetare. Han tycker det är slitigt och jobbigt men krigar på ändå. Han kan också uppfattas som lite "efter" men är ändå väldigt omtänksam och snäll. Ibland kan dock denna omtänksamhet leda till att han blir rånad eller förstörd på andra sätt. Under hans uppväxt hade han svårt med skolan och hans pappa dog när han var 6 år gammal. Omtänksamheten kommer från farsan och efter hans död levde Nils kvar med tanken om att han ska vara snäll emot alla och försöka hjälpa till så mycket som möjligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att kunna utvidga min rp och ha mer möjligheter till jobb, och commands osv. Jag vill tex kunna använda /twt och /blocket. Det hade också kunnat vara kul för Nils att jobba i en bilaffär eller som polis då han gillar samhället och är en god person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mer roligheter och bättre rp. Jag kommer också bidra till rp där båda partrarna kan vinna och må bra under rp'n.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska kunna vinna hela tiden utan också låta dem andra/motståndarna vinna i rp'n. man ska också vara fair och kunna ha kul i båda parterna.

Hur hittade du Unive? jag har spelat här innan men jag slutade efter ett tag då jag inte tyckte det var super kul/fattade så mycket. hittade sedan servern igen genom att sortera på svenska servrar och tog den jag tyckte kändes bäst/såg bäst ut.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka