Accepterad Luna™ | Medlem ansökning [Lasse] (idapiiida )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luna™

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? laudda445

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Urban Karlsson 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rakt på sak, seriös och kunnig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Urban Karlsson, är född 1999 (26 år) och gillar bilar och vapen (inte på ett berserk sätt) och flygplan. Urban är en väldigt tankspridd, snål, massa annat och han vill bli polis för att göra unive en säkrare plats. Urban är en 23 åring som växte upp i Malmö med sin mamma och pappa som dog i en bilolycka när han var 11 år. Urban hade fått en fosterfamilj när han var 12 som älskade honom som deras egna barn. När Urban var 13 blev han "pushad" att göra små-brott av sina "kompisar" för att han hade PTSD. hans PTSD gjorde honom deprimerad i livet vilket gjorde honom självmordsbenägen i 15 års ålder. Urban jobbade som en taxichaufför när han blev 19 för att tjäna lite pengar för att kunna betala avgifter men slutade kort ompå när han fick en panikattack i bilen när han skulle hämta en okänd man. panikattacken skedde på grund av hans PTSD när han körde för han hade precis åkt förbi en olycksplats på motorvägen. När Urban hade gått hos en psykolog en tag så blev hans PTSD botat. Vid 22 års ålder så flyttade han till Unive-City för ett bättre liv i staden och det var då han tänkte att han kanske skulle bli polis men han var lite tveksam på det Pga. kraschen men han tänkte på att göra vägarna och trivseln bättre i staden - Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig och scenarioväxlande rp där powergaming 2 inte är en stor grej och att vara kunnig inom området jag planerar att jobba inom så att rp'n kan vara så realistisk och rolig som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man inte ska spela bara för att vinna utan man ska försöka göra rp'n rikare och utvecklad så att den blir rolig för båda parterna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag blev blackad en gång av limpis för ett tag sedan då jag var staff på en annan server. Jag har lärt mig mer allmänt att vara lojal till en gemenskap åt gången och har inte hänt igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft - du ska tänka en extra gång innan du gör något "skulle du gjort detta irl?". Powergaming - du ska inte spela för makt och rpa ut skador mm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka