Accepterad Wirran | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirran

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Love Wirsén

Vad är ditt discord namn? BIGWIRRISH #5353

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Pettersson 1998-11-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Klantig, snäll, snål

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Född i smålands skogar med en stabil men kanske lite speciell familj, har en stor passion för bilar och att umgås med andra bilintresserade. Som liten så var Nils duktig i skolan. Han skötte sig på lektionerna och hade bra betyg, Ända tills gymnasiet. Efter lite dåliga val av vänner så hamnade Nils i fel umgänge. Han passade inte riktigt in. Så han hoppade av. Efter det började han jobba som en hjälphand på verkstad. Och hans intresse för bilar ökade allt mer och mer. Nu är Nils redo för nästa steg och har flyttat till Unive-staden. Hans plan år att jobba och spara ihop tillräckligt med pengar för att kunna köra de fina bilar han alltid har drömt om.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en roligare RP som blir lite mer mångkulturell. Jag tycker att det är mycket folk som ska vara coola ortengrabbar eller hårda MC gäng. Detta tar jag lite avstånd ifrån och spelar istället med en rolig men endå allvarlig karaktär, som minst sagt sticker ut.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra så att scenariot inte alltid är i min vinst utan också i andras vinst. Spela fair och låta båda parterna ha kul. Det kan till exempel handla om en konflikt där man viker sig för att andra parten ska gynnas mest. Nästa gång så kanske personer gör det tillbaks och det blir fair. Den bra personen är den personen som gör det roligt utan tankar på vinster eller att man ska få ut något posetivt som tsr en frammåt ur varje scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har snott en postbil och brutit mot det sunds förnuftet, lärde mig att jag skulle ta det mer seriöst och har gjirt det sen dess. (Det var typ 2020)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? (RDM-Inte döda eller skada utan någon anledning) (Allmäna regler kring nazism, rasism osv)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Spelade på er server för 2 år sedan, hade importer och massa goa bilar, nu är jag tillbaks för att göra comeback ;)

Senast ändrad:
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Uppdaterad nu!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka