Nekad Montana_official | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montana_official

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Baran

Vad är ditt discord namn? realasme

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Nils Ohlsson. Jag är en person som försöker ta ansvar för mina handlingar och alltid strävar efter att utvecklas som människa. Min ålder är en del av vem jag är, men det som definierar mig mest är mina värderingar, mina mål och mitt sätt att behandla andra människor. Jag tror på respekt, ärlighet och tålamod i alla situationer. Som person försöker jag vara eftertänksam. Jag tycker att det är viktigt att lyssna på andra och att försöka förstå olika perspektiv. Alla människor har olika erfarenheter och bakgrunder, och jag anser att man kan lära sig mycket genom att vara öppen för nya idéer och tankesätt. Jag värdesätter utbildning och personlig utveckling. Att lära sig nya saker är något som jag ser som en livslång process. Kunskap ger människor möjlighet att förstå världen bättre och fatta mer genomtänkta beslut. Därför försöker jag alltid vara nyfiken och ställa frågor när jag inte förstår något. I vardagen försöker jag också vara en pålitlig person. Jag tycker att det är viktigt att hålla det man lovar och att visa respekt mot människor runt omkring sig. Små handlingar, som att hjälpa någon eller visa uppskattning, kan göra stor skillnad. Jag försöker också tänka långsiktigt. Många beslut i livet påverkar framtiden, och därför är det viktigt att ta ansvar och tänka igenom sina val. Samtidigt förstår jag att ingen är perfekt. Misstag är en naturlig del av livet, och det viktigaste är att lära sig av dem. Mina mål handlar inte bara om personlig framgång. Jag vill också bidra till något positivt i samhället. Att vara en god vän, en pålitlig kollega och en respektfull medmänniska är saker jag värderar högt. Jag tror att balans i livet är viktigt. Arbete, studier, fritid och relationer behöver alla få utrymme. Genom att ta hand om både sin fysiska och mentala hälsa kan man skapa en stabil grund för framtiden. Som Nils Ohlsson försöker jag leva på ett sätt som speglar mina värderingar. Jag vill fortsätta utvecklas, lära mig mer och möta nya utmaningar med ett öppet sinne. Livet är en lång resa, och varje erfarenhet ger möjlighet att växa och bli en bättre version av sig själv.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ansvarsfull – Han tar ansvar för sina handlingar och försöker göra rätt saker. Eftertänksam – Han tänker igenom beslut och försöker förstå andra människor. Vänlig – Han behandlar andra med respekt och försöker vara hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils Ohlsson växte upp i en miljö där ansvar, respekt och hårt arbete värderades högt. Redan från ung ålder lärde han sig vikten av att behandla andra människor med vänlighet och att ta ansvar för sina handlingar. Hans familj uppmuntrade honom alltid att göra sitt bästa i skolan och att aldrig ge upp när något kändes svårt. Dessa värderingar kom att forma honom och påverka hur han ser på världen. Under sin uppväxt utvecklade Nils ett starkt intresse för rättvisa och trygghet i samhället. Han tyckte tidigt att det var viktigt att människor känner sig säkra där de bor och att det finns personer som står upp för lag och ordning. När han såg nyheter eller hörde berättelser om människor som hjälpte andra i svåra situationer blev han inspirerad. Särskilt imponerad blev han av poliser och deras arbete med att skydda samhället och hjälpa människor när de behöver det som mest. I skolan försökte Nils alltid göra sitt bästa. Han visste att utbildning är en viktig del av framtiden och att kunskap öppnar många dörrar. Vissa ämnen var svårare än andra, men han försökte alltid vara uthållig och fortsätta kämpa. Han lärde sig att framgång inte bara handlar om talang, utan också om disciplin och tålamod. Utöver skolan försökte Nils också utveckla sina personliga egenskaper. Han arbetade på att bli mer ansvarstagande, bättre på att samarbeta med andra och mer medveten om hur hans handlingar påverkar människor omkring honom. Han förstod att en person som vill arbeta inom rättsväsendet måste kunna hantera stress, fatta kloka beslut och samtidigt visa empati. När Nils tänker på sin framtid har han ett tydligt mål: han vill bli polis. För honom handlar polisyrket inte bara om att upprätthålla lagar, utan också om att hjälpa människor, skapa trygghet och bidra till ett bättre samhälle. Han ser polisrollen som ett stort ansvar, men också som en möjlighet att göra verklig skillnad i människors liv. För att nå detta mål vet Nils att han måste arbeta hårt. Han planerar att fortsätta fokusera på sina studier och utveckla de egenskaper som krävs för att bli en bra polis. Det handlar bland annat om fysisk uthållighet, mental styrka och förmågan att samarbeta med andra människor i svåra situationer. Nils vill också lära sig mer om samhället och hur olika människor lever och tänker. Han tror att en bra polis måste förstå människors bakgrund och situation för att kunna fatta rätt beslut. Därför försöker han vara nyfiken och öppen för nya perspektiv. I framtiden hoppas Nils kunna arbeta inom polisen och bidra till att skapa trygghet i sitt samhälle. Han vill vara en person som människor kan lita på och känna sig trygga med. Hans mål är inte bara att följa lagen, utan också att hjälpa människor i svåra situationer och vara ett stöd när någon behöver det. Sammanfattningsvis är Nils Ohlsson en person med tydliga mål och starka värderingar. Hans bakgrund har lärt honom vikten av ansvar, respekt och hårt arbete. Med dessa egenskaper och en stark vilja att hjälpa andra arbetar han mot sitt mål att en dag bli polis och bidra till ett tryggare samhälle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som Nils Ohlsson kan jag bidra till serverns rollspel genom att skapa realistiska och genomtänkta scenarion som gör upplevelsen mer levande för alla spelare. Jag tycker att rollspel fungerar bäst när alla tar sina roller seriöst och försöker agera på ett sätt som känns trovärdigt i den värld man spelar i. Därför strävar jag efter att alltid följa reglerna, respektera andra spelare och bidra till en positiv stämning på servern.

En av de viktigaste sakerna jag kan bidra med är seriöst och engagerat rollspel. Jag försöker alltid tänka på hur min karaktär skulle reagera i olika situationer och agera utifrån det. Genom att göra detta kan jag hjälpa till att skapa mer realistiska och intressanta situationer för både mig själv och andra spelare. När alla är engagerade i sina roller blir upplevelsen mer underhållande och minnesvärd.

Eftersom min karaktär har som mål att bli polis kan jag också bidra till att skapa bra och realistiska scenarion mellan civila, kriminella och poliser. Jag vill spela på ett sätt där alla parter får möjlighet att utveckla sina historier och där situationerna inte bara handlar om att “vinna”, utan om att skapa bra rollspel. Konflikter, samarbeten och oväntade händelser kan alla bli delar av en större berättelse som utvecklas över tid.

Jag kan också bidra genom att vara en respektfull och hjälpsam spelare. I rollspel är det viktigt att alla känner sig välkomna och att nya spelare får en chans att komma in i gemenskapen. Jag försöker alltid vara vänlig mot andra spelare och bidra till en miljö där människor kan ha roligt och känna sig trygga.

En annan sak jag kan bidra med är tålamod och samarbete. Många situationer i rollspel kräver att man kommunicerar tydligt och arbetar tillsammans med andra spelare. Jag försöker alltid vara flexibel och anpassa mig till situationen så att alla kan få en bra upplevelse. Om något går fel försöker jag lösa det på ett lugnt och respektfullt sätt istället för att skapa onödiga konflikter.

Jag tycker också att det är viktigt att bidra till långsiktig rollspelsutveckling. Istället för att bara fokusera på korta och snabba scenarion vill jag vara med och bygga upp en karaktärs historia över tid. Genom att utveckla relationer med andra karaktärer, skapa återkommande situationer och bygga upp en personlig berättelse kan rollspelandet bli mycket djupare och mer engagerande.

Sammanfattningsvis kan jag bidra till serverns RP genom seriöst rollspel, respekt för regler och andra spelare, samt en vilja att skapa intressanta och realistiska scenarion. Mitt mål är att inte bara ha roligt själv, utan också hjälpa till att skapa en bra och engagerande upplevelse för hela serverns community.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario inom RP (rollspel) innebär att man inte alltid försöker “vinna” själv, utan istället fokuserar på att skapa ett bra och realistiskt rollspel för alla inblandade. Det betyder att man ibland låter den andra parten lyckas i situationen om det gör scenariot mer logiskt, spännande och roligt för alla spelare.

I rollspel handlar det inte om att vara bäst eller att alltid komma undan ur en situation. Istället handlar det om att tillsammans bygga en berättelse där alla spelare får möjlighet att bidra. När man spelar för motpartens vinst visar man att man förstår att rollspel är ett samarbete. Man tänker inte bara på sin egen karaktär, utan också på hur scenariot kan bli mer utvecklat och intressant för alla som deltar.

Ett exempel kan vara om två karaktärer hamnar i en konflikt, till exempel mellan polis och en kriminell. Om den kriminella spelaren alltid försöker fly på ett orealistiskt sätt eller gör allt för att aldrig bli fångad, kan det förstöra rollspelandet. Men om spelaren istället accepterar att polisen ibland lyckas, kan det skapa ett mer realistiskt scenario. Det kan också leda till nya möjligheter i rollspelandet, till exempel förhör, rättegångar eller nya relationer mellan karaktärerna.

Att spela för motpartens vinst betyder också att man undviker att använda orealistiska eller orättvisa metoder för att vinna en situation. Man försöker inte utnyttja regler, buggar eller metagaming för att få en fördel. Istället fokuserar man på att spela sin karaktär på ett trovärdigt sätt och låta situationen utvecklas naturligt.

En annan viktig del är respekt för andra spelare. När man är villig att låta motparten vinna ibland visar man att man bryr sig om att alla ska ha en bra upplevelse på servern. Det skapar en bättre gemenskap och gör att fler vill fortsätta spela och skapa nya scenarion tillsammans.

Sammanfattningsvis innebär det att spela för motpartens vinst att man prioriterar bra rollspel framför att alltid vinna själv. Man samarbetar med andra spelare för att skapa realistiska, spännande och rättvisa scenarion där alla får möjlighet att utveckla sina karaktärer och sin historia. Det är en viktig del av seriöst rollspel och bidrar till en bättre och mer engagerande RP-miljö för hela servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har ej brutit mot reglerna!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet samt de får man ej leder till ban! VDM innebär att man använder bilen som ett fordon.,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de bra

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka