Antagen Wippen_1 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wippen_1

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: Wippen_1

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? För att jag vill hjälpa till på serven samt att jag är väldigt aktiv på serven och är inne flera timmar varje dag

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det kan vara många som lallar och förstör på serven. Sen fins det många som loggar ofta när polisen kommer efter en skottlossning

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? genom att specka mycket och vara hårda med reglerna om någon bryter mot reglerna

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är viktigt att agera professionellt för att man ska kunna lösa poblem utan det man eskalerar ett problem. Man agerar professionellt genom att vara lugn lyssna på båda sidor av händelsen och inte höja rösten för att folk kanske inte lyssnar

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer självklart att alltid kunna hålla koll på det som händer då jag är polis och åker runt mycket men kommer även specka mycket då jag inne på serven mycket. jag tränar 4 dagar i veckan så under dom tiderna kommer jag inte kunna göra något annars kommer jag var iväg med polare ett tag ibland under helger annars kommer jag vara inne på unive för det mesta

Hur länge har du spelat på Unive? jag började på unive 2021 04 20

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har liter erfarenheter som staff men det var ett tag sedan men lär mig gärna mer

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? helst inte Event

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka