Accepterad WiNTell | Medlem ansökning [stickre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WiNTell

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? WiNTell#3370

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Axelsson och han är 25 år gammal. Han hade en bra uppväxt med vänner och familje medlemmar. Han var den ända barnet i familjen så han var mycket med sina vänner. Hans vänner var väldigt aktiva och gick alltid på sporter så då gjorde Karl också det. och då fick han ett intresse av fotboll. Han var ute hela tiden och spelade fotboll för att en dag bli fotbollsproffs. Karl blev väldigt bra på fotboll det var som att inget skulle kunna stoppa honom. Men en dag när han spelade fotbollsmatch så blev han glidtacklad så att han bröt sitt ben och Karl var så skadad så att han skulle inte kunna fortsätta med fotboll efter det. Han blev jätte ledsen men istället för att bara sitta inne så bestämde han sig för att hitta en ny hobby, Karl sökte länge efter ett intresse men tillslut hittade han ett intresse inom bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ärlig/rolig och jag kommer skapa roliga scenarion till Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel vi säger att jag är polis och det är några kriminella som gör rån och deras bil går dåligt och min bil går jätte bra då ska jag liksom inte preja de sen rikta vapen. Jag ska liksom köra efter de i ett tag sen om man får ett bra läge så kan man ta den chansen men bara så det blir roligt för både mig och motparten i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait det är att du vill ha polisens uppmärksamhet, NLR är att du ej får komma ihåg något om du har dött eller något efter de, Meta Gaming är att du tar information utifrån spelet, VDM är att du använder din bil som ett vapen, RDM är att du dödar någon utan anledning, OOC att du säger typ vilken server detta är.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på Unive tidigare men inget jätte seriöst, men nu hade jag tänkt att köra mer seriös rp på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget mer än vad jag har skrivit tidigare i formuläret.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka