Accepterad Winston1 | Ansökan till Servervakt [Danne7233]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Winston1

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Gustavsson

Vad heter du på discord? Winston6114

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014a54c2c9

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv ganska mycket om dagarna runt 5 till 8 timmar per dag med upp behåll men sammanlagt runt 5-8 timmar ibland mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i en månad nu men har varit medlem innan så sammanlagt typ 5 månade och då räknade jag bort 1 månad som jag va borta

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakts uppgifter är att hålla servern ren ifrån människor som gör massa regelbrott, lallar eller missköter sig. Man underlättar för staffs också, staffs har redan en massa arbete och göra så ifall du ser en person lalla och inte lyssnar när du ber personen att sluta ett ex antal gånger, kicka personen genom att använda dig av /kick (id) och anledning varför. Ifall du ser att personer genomför en massa regelbrott så kan du använda dig av /svban (id) och anledning men du måste ha klipp bevis och dokumentera på discord under ''banbevis'' för att underlätta för staffs att kunna förlänga deras ban ifall det är ett grovt regelbrott eller mild regelbrott. Det kommands som finns som server vakt är /sv /svban /toggleid /kick /revive, men du får inte abusa dessa kommands.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att underlätta för staffs samt kunna hålla koll på sjukan med min sjukvårdarkaraktär Jag vill också hjälpa till att avlasta staff teamet då dem redan har tillräckligt mycket saker att ta hand om till exempel reports, support ärenden bland annat. Och jag tycker att desto fler servervakter vi är desto bättre då Unive är väldigt stort och det är massa spelare inne så är de bra att folk är servervakter ifall dem ser att folk missköter sig på dem flesta ställerna och det är inte alltid att staffs ser alla händelser som händer på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett exempel på korruption och abuse som servervakt är att om du åker till tex trygghansa, marja lisas eller bäckhäst och det är folk innan dig i kön och du känner att du inte har någon tålamod och vänta tills din tur och väljer att använda dig av /kick och kicka alla som står före dig, det är korruption för du väljer att använda dig av dina så kallade ''krafter''.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka