WiltonELP | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

WiltonELP

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilton

Ditt discordnamn: wilton03433_87561/wiltonELP

Ange ditt födelsedatum 18 September 2011

Varför ska just du bli staff? Jag ansöker som staff på unive för att jag verkligen trivs med servern och tycker att det behövs fler aktiva staffs samt någon dom kan vända sig till och tycker även att unive är en rolig rp. Jag vill vara med och bidra till att hålla det kvar, och hjälpa till så att både nya och gamla spelare får en så bra upplevelse som möjligt.
Jag gillar att ta ansvar och hjälpa andra, och känner att jag har både tålamod, mognad och kunskap för att kunna göra ett bra jobb som staff. kan regler och vet hur man ska rpa ig, så känns som om att det är dags ta nästa steg och hjälpa till extra bakom servern. Det känns också kul att få vara med och utveckla något man själv tycker om att göra. och jag ser det som en bra chans att visa framfötterna inom servern..

Vad tycker du inte fungerar på Unive? på vissa ställen kan de vara mycket lall jag vill försöka för bättra de.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Unive kan ibland ha utmaningar som oseriös RP från vissa spelare, ojämn hantering från staff, en ekonomi som inte alltid känns balanserad, stort fokus på kriminalitet, vissa buggar/lagg och en community som ibland kan upplevas som stökig. Men utanför det så är det ju den bästa svenska fivem servern på riktigt

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är trevlig och visar respekt mot alla i omgivningen. Detta är en uppgift som ska följas utan problem och därför är min åsikt att varenda Staff ska bemöta folk så hära. Men sen finns det ju ett utryck som sitter väldigt långt inne i ens hjärta som går så hära ''du ska behandla andra som du själv vill bli behandlad'' och det är väldigt viktigt. Det är väldigt lätt men få som gör på detta sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer göra mycket staffarbete och rpa lite då och då.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Tillbaka