Accepterad wilson_tf | Medlem ansökning [HiPyxsol11]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilson_tf

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? wilson terra froberg

Vad är ditt discord namn? wilsonterra

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2005

Berätta om din karaktär. Erik svenson. 32. Erik är 32 år och föddes och växte upp i Malmö Hans pappa är polis och hans mamma jobbar inom sjukvården. Han har alltid beundrat sina föräldrars för att han tycker dom gör ett så bra jobb. Hans pappa har alltid inspirerat honom med sitt mod och sitt uppriktiga intresse för att hjälpa andra Deras olika yrken har format Eriks syn på samhället och gett honom en stark känsla av ansvar och empati gentemot andra. . . känslor Erik känner en blandning av stolthet och ödmjukhet när han tänker på sina föräldrars yrken men hankänner en viss press att leva upp till deras exempel och att göra dem stolta. han känner att han vill vara en del av en familj som arbetar för att göra skillnad i samhället. . . intressen Erik har alltid haft ett stort intresse för polisyrket, inspirerad av sin pappas arbete inom polisen han tanken på att kunna göra skillnad och bidra till tryggheten i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag hjälpa till med att utveckla händelser som kan driva rollspelet framåt och hålla spelarna engagerade Jag är också bra på att improviser och kan snabbt anpassa mig till olika situationer för att göra rollspelet mer dynamisk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar och tar beslut med syfte att låta den andra sidan vinna och Istället för att bara fokusera på att min gubbe ska vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respekt: Att behandla andra spelare med respekt och inte använda kränkand pråk eller beteenden, RDM är när en spelare dödar en annan spelare utan någon giltig anledning, VDM innebär att en spelare använder ett fordon för att medvetet döda eller skada andra spelare utan giltig anledning, Combat logging är när en spelare loggar ut från spelet under pågående strid eller konflikt för att undvika att ta skada eller dö. Dessa är bara några exempel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja spelat i nästan 2 år nu typ och spelat i smg centic och många usa servrar. och alltid haft bra rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle vilja betona min förmåga att snabbt anpassa mig till olika situationer och behov. Med min flexibilitet kan jag vara en tillgång för olika typer av rollspelsserverar och sammanhang

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka