Accepterad Wiloc1 | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiloc1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Pjotor8091

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pjotor Wroblewski, han föddes -96 och växte upp i en trygg, Polsk familj. Han studerade till advokat men under studierna så blev hans föräldrar av med sin jobb vilket innebar att Pjotor fick sälja brajja för att ha råd med studierna.
Han lider av schizofreni vilket innebär att han ibland tror att han är en annan person, och i andra fall börjar han prata med något han kallar för "Skuggfolket". När han pratar med skuggfolket kan man se honom sitta i ett hörn pratandes för sig själv eller från ingenstans försöka fly från skuggvarelser som inte finns.
Hans intressen är juridik, röka brajja, och givetvis veva med skuggfolket.

Jag har RPat den här karaktären på en tidigare server och det var en succé som jag gärna tar vidare igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en erfaren RP spelare, jag har spelat GTA, Arma, PZ-Rp och Dayz RP.
Jag är mer fokuserad på att få ut bra RP före att få en fördel i spelet vilket leder till många roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska bemöta deras RP, inte försöka forma situationen till det man själv vill utan att följa konversationen, situationen och scenariots gång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ingen RDM eller VDM. Metagaming är förbjuded. New life rule. RP går före mitt intresse att exempelvis skaffa pengar(Powergaming).

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, se svar på "vad kan du bidra med"

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vi är ett par stycken som tidigare kört tillsammans, vi hade en mopedliga som hette "Skuggfolket" och vi var nästan som en sekt, vi dyrkade skuggfolket och hade ritualer i tunnlar där vi bjöd med andra medlemmar att dricka blod och knarka. Flera utav oss kommer vilja ansöka till servern och sannolikt RPa som vi gjorde då, något vi vet uppskattades stort av de andra medlemmarna.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka