Nekad Haster | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haster

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adam#9892

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oskar Bergdah, 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mystisk, social, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oskar växte upp i västkusten med sin mamma och lillebror i en liten lägenhet nära Bergsjön. Hans uppväxt var ganska hård han hade det väldigt svårt i skolan han kämpade med studierna när han började gymnasiet så började det gå utför han sket i studierna och börja hänga med fel umgänge och det var där allting startade. Han började ta droger och begå småbrott. Detta ledde till att han flyttar till Unive för att söka sig till större gäng och begå större brott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är social RP och hjälpa nya medlemmar att komma in i Unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte alltid ger mig själv vinsten i ett scenario utan att jag låter min motståndare vinna scenarion också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag råka bryta mig in på ett ställe där man inte fick på en unturned rp server och fick en varning och jag lärde mig att aldrig mer göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm innebär att man inte får ta en bil och köra på vem som helst bara för att. Copbait man får inte försöka få polisens uppmärksamhet för skojskull.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en social kille som älskar rp med andra spelare och ser fram emot att spela på Unive

Hittar inte din discord, kan du skriva discord namn mer speciellt?

Du får 24h på dig att svara innan den nekas. Lycka till!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervjun i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka