Accepterad wilmerrr | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmerrr

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? vem kan det va #9103

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2009

Berätta om din karaktär. Är just nu 21 år gammal. under min barndom så bodde jag med min mamma, pappa och sin lila syster. Min syster har varit en stor del i mitt liv dem vi kunde prata om allt och göra grejer med varandra. Min mamma var väldigt bestämd och ville att alla skulle må bra, ingen skulle gå runt och vara ledsen utan man skulle vara på bra humör och leva ett bra liv. Min pappa försvann väldigt fort, han dog inom polisen när han var 32 år, jag han inte växa upp med en pappa och det vart en svår del i mitt liv, men det ska inte förändra något till den jag är idag. Jag är en ganska pigg och glad människa, kanske det min mamma lärde mig. Jag gillar att dra och gymma med kompisar och åka runt i världen och hjälpa människor som behöver det. En negativ grej är väll att jag är väldigt nyfiken, nästan lite mycket kanske. jag gillar att ha koll på grejer och veta vart allt är. jag är lite som min mamma med att andra måste må bra annars börjar jag må dåligt. jag gillar också alla sorters djur. jag gillar även inte att kolla tillbaka på grejer som hände för utan ha blicken framåt och tänka på det som händer nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP och ett gott skratt på serven. Jag kan göra ett bra rollspel i serven och få andra i min närhet att hitta serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte spelar för sin egen vinst utan för alla på hela serven, så alla får en bra RP på serven.

Hur hittade du Unive? jag hitta unive från tiktok och youtube, även från andra som spelar på serven.

Vidare till intervju lycka till du har 48 timmar på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka