Dubbelpost 0xvyntr0 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! mojee.7

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? 0xvyntr0

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: anton larsson och han är då född 2000-04-03 alltså 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? mer kaosig,humoristisk, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Anton Larsson, född 2000-04-03. Jag växte upp med en svensk pappa och en chilensk mamma. Från pappa fick jag typ stil och självsäkerhet, och från mamma styrka och lojalitet. Jag är väl en blandning av hård och mjuk, beror på dag och humör. Musiken betyder sjukt mycket för mig, den hjälper mig typ att hantera känslor och uttrycka mig. Jag lyssnar mycket på 23 Einar och Titan och ser det nästan som terapi. Jag är lojal mot mina vänner, ser dem som min familj. Har varit med om en del jobbiga grejer, men jag försöker alltid stå upp för de jag bryr mig om. Jag gillar livet på gatan men drömmer också om lugn och frihet nån gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan typ bidra med att dra igång roliga och intressanta berättelser, bygga karaktärer som känns levande och snacka med folk på ett sätt som gör det kul och dramafyllt i rollspelen. Jag kan anpassa mig efter olika situationer och teman, och tror det kan göra rpn mer levande och roligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela så att motståndaren vinner i ett scenario betyder typ att man hjälper till att göra det kul för den andra spelaren, även om ens egen karaktär förlorar eller råkar ut för problem. Det handlar mer om att ha kul tillsammans och bygga storyn mellan karaktärerna än att alltid vinna eller styra allt. Genom att låta motspelaren lyckas ibland blir spelet mer levande och roligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ah, ja typ har råkat bryta reglerna nån gång, men lärde mig att kolla först så alla har kul och inget blir knas.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft tänk lite innan du gör nåt och försök va realistisk rdm du kan inte bara döda nån utan riktig anledning eller nåt scenario vdm använd inte bilen för att meja ner folk utan bra anledning fear rp ta ditt liv seriöst och spela som om du faktiskt kan dö powergaming gör inte helt orealistiska grejer typ bli skjuten flera gånger och bara resa dig upp som ingenting

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ah typ, jag gillar att hänga med folk och spela, försöker alltid va schysst och göra det kul för alla. Jag gillar rollspel och musik och tycker det är kul att bygga karaktärer och storys. Jag lär mig snabbt och försöker va aktiv så mycket jag kan, och jag brukar hjälpa till om nån behöver det.

Din ansökan har sattes som dubbelpost, du har redan en aktiv ansökan som är under gransking. Vänta tills du får svar på din aktiva ansökan.

Din Medlemskaps ansökan är satt som dubbelpost.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka