Nekad wilmerrr | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmerrr

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? wilmer

Vad är ditt discord namn? vemkandetva#9103

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2001

Berätta om din karaktär. Jag heter Wilmer Persson, jag är uppväxt i Stockholm Solna. Min uppväxt var helt okej jag hade en mamma en pappa och en lilla syster, min mamma och pappa bråka rätt så mycket och det blev väldigt jobbigt för mig och min lilla syster som att dem tog ut det lite på oss och även att den ena snacka skit om den andra framför oss. Jag brukar vara ute med mina kompisar, gymma gör jag varje dag, kanske att man vilar en dag om veckan men det finns ingen bortförklaring att inte gymma. När jag är med mina kompisar så kanske vi gymmar eller är ute och går runt, vi kan också vara ute och spela på en fotbollsplan som är rätt så nära mig. Det jag vill i framtiden är att ha en familj med stabil ekonomi och gör mycket saker, jag vill jobba med något inom fordon tänker jag ensålänge men man hinner ändra sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bjuda in folk från min stream och jag kommer vara väldigt seriös, jag kommer bidra med en rolig och bra RP som andra kan ta del av. Jag kommer hjälpa andra med deras RP så den blir lite bättre för jag har sätt folk som inte gör det så jätte bra. Jag ska göra mitt bästa så mer folk blir bekväma med sitt RPande och känner att dem kan säga lite vad dem vill (så länge det är inom våra regler)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man får polisen efter sig och om man har en bra bil så kan man försöka hålla lite mer i polisens fart alltså att man ska göra det lite verkligt och inte bara sticka ifrån direkt. Att båda ska vinna/känna på det (alltså att alla ska ha roligt)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, VDM, copbaitm, meta gaming och combat logging.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat mycket innan inom RP, jag har även gått i teater och har gjort det rätt så länge. Jag kollar på många youtubers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös spelare som kommer hjälpa andra och även mig själv att bli bättre på att RPa. Jag har pluggat på reglerna minst 10 gånger.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka