Accepterad Wilmerooo | Ban Överklagan [LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tavisbroder.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195339368/

Ditt Hex-ID: 1100001499dba68

Vad är din discord tagg? tavisbroder.

Vem var det som bannade dig? Lastbilsjanne

Bild på banmeddelande: image (11).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpa på skador när jag krockade och att det förstör rpn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt lite på cayo bron fram o tillbaka och då hade jag klickat på R så det blev en konstig kamera vinkel och krockade in i väg kanten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel då jag tänkte att jag inte behövde Rpa på att jag krockade då jag var mitt ute i ingenstans och det var inga vid mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger för suntförnuft och då har jag lärt mig att försöka öka min RP och inte lalla så mycket. Samt andvända bättre logiskt tänkande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt enkelt kunde jag rpat på mina skador typ skriva /me Ont i nacken eller yr. Eller bara inte kört så fort och kontrollerat min bil bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag alltid måste rpa på mina skador oavsett vart på kartan jag är. Och att kontrollera min fart och kontroll på min bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka