Accepterad Wilmer9354 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer9354

Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Wilmer9354

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan Svensson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arg trevlig glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt i norra delarna av svergie, vid 13 års åldern så förlora han sitt pappa in en bil krock. Efter detta så blev det tuft., hans mamma jobbade flera jobb för att kunna få fram mat på bordet. Efter studenten så valde han att flytta till Stockholm för att bli polis och följa hans pappas fotspår. Hans framtids planer är att ta det lungt och att ta en dag i taget, men gärna bli så bra polis och kunna försörja sin mamma så att hon inte behöver jobba flera jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är seriös och social rp, samt roliga senarion, utvecklade senarion och kreativa senarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man ska spela för båda parterna, båda ska ha roligt och man ska inte spela för sin egen vinst utan alla ska kunna vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag sökte igenom döda kroppar när jag var ny till spelet och har lärt mig mycket av de och aldrig gjort om

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? C-logg/ Combat logging, detta betyder att kan lämnar spelet mitt i ett senario för att inte förlora ett vapen eller inte åka in i fängelset som ex, Sunt förnuft är nästan vad alla regler går efter från första början, man ska tänka som att det vorre på riktigt, skulle du gått in på ett sjukhus och börjar slåss? Så länge man följer denna regel så realistikt som möjligt. Meta gaming, detta är att man ta information utanför spelet som ex dc eller någons stream och sedam rpar på det ingame. Cop bait är att man försöker blir stannad av polisen bara för att sedan dra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka