Accepterad viggovej | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggovej

Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Viggovej

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik Wikström, 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, pålitlig, spännande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fredrik växte upp i en lite by i norrland. Han hade det ganska bra tills en dag när han var 13 år så förlorade han sin pappa i en bil krock. Han och hans mamma var hjärtekrosade. Mamman vad tvugen att jobba flera jobb för att lyckas få mat på bordet. Redan då så började fredrik hjälpa till så mycket som möjligt hemma, laga mat, städa osv. Fredrik drömmer om att bli polis och att följa sin pappas fotspår. Efter studenten så flyttade Fredrik till Stockholm där hans dröm gick i uppfyllelse. Hans planer är att ta en dag i taget och att inte stressa, att lyckas bli en så bra polis som möjligt och sist göra så att hans mamma inte behöver jobbar flera jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös rp och kreativa senarion. Jag spelar inte heller för att bara vinna senarion utan för att det är roligt. Jag har mycket erfaranhet av rp då jag har rpat på ett flertal server innan unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man ska spela för båda parterna, båda ska ha roligt och man ska inte spela för sin egen vinst utan alla ska kunna vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, eller enligt mig så nej men om staff säger att jag har gjort fel så äre fel. Enligt staff så var det fear. Jag har lärt mig mycket av detta misstag som att vara 100% säker på att man får göra något, det kan ses på många olika sätt från olika vinklar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? C-logg/ Combat logging, detta betyder att kan lämnar spelet mitt i ett senario för att inte förlora ett vapen eller inte åka in i fängelset som ex, Sunt förnuft är nästan vad alla regler går efter från första början, man ska tänka som att det vorre på riktigt, skulle du gått in på ett sjukhus och börjar slåss? Så länge man följer denna regel så realistikt som möjligt. Meta gaming, detta är att man ta information utanför spelet som ex dc eller någons stream och sedam rpar på det ingame. Cop bait är att man försöker blir stannad av polisen bara för att sedan dra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka