Nekad Wilmer69 | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer9354

Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229432501/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5f2b5

Vad är din discord tagg? wilmer9354

Vem var det som bannade dig? EminSWE

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250420001918.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde efter min kompis på sjukan för skulle prata med han och han kör in i mig så mina däck flyger upp och nuddar 2 bilar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köra hem efter lämnat min kompis på sjukan så ser jag min kompis där så kör han in i mig och jag försöker prata men han stannar inte sen stannar han precis framför mig och mina däck flyger upp och träffar 2 bilar men de hände inget me dom bilarna då blir jag sv bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de var en felaktig för mina däck flög upp och jag kunde inte bromsa i tid

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. loota döda kroppar när jag var ny till spelet har lärt mig mycket om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte försöka prata med min kompis som körde in i mig skulle kunnat köra direkt hem istället för att försöka prata me min kompis

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att de är inte så smart att försöka prata med sin kompis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Du har inte lärt dig utav din ban, det kan man tydligt se på ditt besvarande på frågorna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka