Nekad eriksvensson123 | Ban Överklagan [LiamSWE & EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199849819680/

Ditt Hex-ID: 11000014fd1bc20

Vad är din discord tagg? renas08#8934

Vem var det som bannade dig? geawfw

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250830201858.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? c logg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kör min bil vanligt en kille flyger förbi mig ssen polis bakom mig polisen sätter på sirenen och kör jaag fortsättr att köra sen märkeer jag han e exakt bakom mig så jag stannar polisen stannar framför min bil och gör ut me en mp5a i handen och säger till honom trodde du va efter han andra sen kör jag ifrån polisen sköt mpt min bil och träffar en däck ( det gör man ej IRL) och tog spawnmenu och dom väljer och banna 40 dagar me indraget krim och medlem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktigt var den inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ett par gånger inte vad jag kommer ihåg dock

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? spelat med senariot och försökt snacka mig ur det istället för att agerat på de sättet jag gjorde vilket jag ångrar jag inte gjorde, jag tänkte inte under stunden hur dettta hade kunnat påverkat mig och andra som håller i detta ärendet för hur mycket av deras tid som jag slösat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man alltid ska spela med även om man inte tror det är ett senario vilket jagf inte trodde men efter att ha snackat med staffs fattar jag vad jag gjorde fel och lovar att det inte sker igen. lärt mig också att alltid tänka innan du aggerar vilket jag inte gjorde denna gången.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det fullt ut.

Jag anser faktiskt inte att du lärt dig. Du har varit på staffs i dagar, med att de är felaktig och att folk ska läsa din överklagan m.m. Samt i mitt pm har du inte haft en så trevlig ton. Jag hoppas att någon till dag av bannen kan få dig att inse att respekt, och att vara trevlig SAMT följa reglerna som finns på servern tar dig långt.

// SWE & @LiamSwe27

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka