Nekad wilmer5664 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmer5664

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1155 — Övrigt
Anledning: korruption inom yrke, tagit ut pengar ur kassan
Personal: Makaveli
Datum: 2026-06-20
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag tog ut pengar från företaget för att köpa in dricka till verksamheten. Det handlade om cirka 300 000 kr. Efter inköpet skulle jag sätta tillbaka pengarna i kassan, men då behövdes kontanter. Jag åkte därför för att växla eller ta ut kontanter så att jag kunde lägga tillbaka pengarna. På vägen blev jag stoppad av en bil med flera personer. De riktade vapen mot mig och tvingade in mig i bilen. Därefter blev jag rånad på alla pengar jag hade med mig. Jag blev stressad och visste inte hur jag skulle hantera situationen efteråt, vilket gjorde att det såg väldigt misstänkt ut från personalens perspektiv.

Tar du ansvar för det som hände? Ja. Även om jag blev rånad förstår jag att det var mitt ansvar att hantera företagets pengar på ett säkert sätt. Jag borde ha varit mer försiktig och informerat personal eller ledning tidigare om situationen.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att aldrig bära stora summor pengar ensam och att alltid följa företagets rutiner. Jag förstår vikten av att dokumentera och rapportera händelser direkt när något allvarligt inträffar.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker om att spela på servern och vill fortsätta spela på den. Jag har förstått mina misstag och kommer att vara mycket mer försiktig i framtiden. Jag är beredd att följa alla regler och visa att jag kan sköta mig.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, tyvärr har jag inga bevis som styrker händelsen.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka