Accepterad wilmer hej | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer9354

Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad heter du på discord? Wilmer9354

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014ba5f2b5

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv ganska mycket om dagarna Vardagar 16-00 fredag 14-02 lördag 14-02 söndag 14-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Några månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jTy06YRpGiEw42Ksx?invite=cr-MSxIYUcsMzAzNDc5NTAx

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att man underlättar staffsens arbete
Förminska regelbrott på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill rensa alla lallare från servern så det bli högre rp nivå på servern och så dem slipper gå runt och förstöra för alla andra som följer reglerna. När jag kicka dem som inte ha den höga nivån på servern eller inte kan reglerna så skriver jag anledningen i bannen/kicken så dem lär sig tills nästa gång och då bli det generellt bättre rp på servern vilket som gör servern till en av dem bästa seriösa rp servern! Om jag bli servervakt så hade jag också gjort mitt bästa för att höja rp nivån på servern!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man kickar nån som man inte gillar eller är jobbig sen om man svbannar utan bevis

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka