Accepterad Wilmer | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wilmer

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: Wilmer

Hur gammal är du? 14

Vad heter du? Wilmer

Vad heter du på discord? Wilmer™#5998

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela från 9-22 sen va lite afk i 1 timme.

Varför ska just du bli servervakt? För jag vill kunna hjälpa folk och säga till om dem inte sköter sig. Jag jobbar på bilfirman då jag kan hålla mer koll. Jag har oftast koll på hela bilfirman, folk brukar sticka och då kan jag kicka dem för att dem slåss på greenzone. Eftersom många bryter mot regler och jag vill kunna hjälpa staffs så dem inte behöver va på 100 platser samtidigt.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt jag vill kunna hjälpa till och säga till om nån bryter mot en regel. Även kunna dva bilar som stor utanför bilfirman och har stått där över 3 timmar. Jag vill kunna hjälpa till och göra servern bra. Om massa bryter mot regler så kanske det blir lättare om jag säger till så staffs inte behöver tillkallas. Jag brinner för rollspel och vill kunna ta en större roll som servervakt. Jag har varit staff på en annan server som är nedstängd nu.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelist på servern har varit det 2 månader.

Har du varit bannad serven förut? Ja fearrp en gång

Senast ändrad:
Tycker det alltid är bra med servervakter på platser där det är mest aktuellt, dvs på bilfirman, där det, som du beskriver, både finns många bilar att dva samt folk som slåss.

Bra ansökan!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Din intervju ska hållas senast idag, annars kommer din ansökan nekas!

MVH Pontus

Tillbaka