Nekad willie | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willie

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? william ödlund

Vad är ditt discord namn? masse2.0#4500

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2001

Berätta om din karaktär. hejsan
jag heter arne anderson och vill söka medlemskap i er stad, jag är en glad karaktär som är väldigt social och har just börjat arbeta på dhl.
jag är 42 år och har stort intresse för motordrivna fordon som mina bröder jag härstammar från skottland och fick en biljett köpt till er stad av en av mina bröder.
och här är min historia:
Arne Andersson är en passionerad bilentusiast från Skottland med ett liv fullt av spännande erfarenheter och en djup kärlek till motorer och fordon. Han föddes och växte upp i de vackra skotska högländerna, där han från ung ålder utvecklade ett starkt intresse för allt som hade med bilar och motorer att göra. Arnes fascination för fordon började när han som barn brukade sitta på farfars knä och lyssna till historier om de gamla veteranbilarna som farfar hade ägt. Han blev snabbt indragen i farfars värld av motorer och bilar och lärde sig mycket om klassiska fordon.

Arne blev äldre, tog han med sig sin passion till universitetet, där han studerade fordonskonstruktion och teknik.
Han blev snart en mycket skicklig mekaniker och ingenjör med en förmåga att ta isär och sätta ihop bilar på ett sätt som fick dem att prestera bättre än någonsin. Han började delta i motorsporttävlingar och blev en respekterad förare och mekaniker i den skotska racingvärlden.
Arne är inte bara en bilentusiast, han är också en naturälskare och älskar att utforska de vackra skotska landskapen med sin familj och vänner. Han tar ofta långa körningar i sina älskade bilar genom de skotska högländerna och längs kusten, vilket ger honom möjlighet att förena sina två stora passioner - motorer och naturen.
Med en djup förståelse för bilar och en stark koppling till sitt skotska ursprung har Arne Andersson skapat ett liv fyllt av äventyr och upplevelser i den spännande världen av fordon och motorer.

jag hoppas värkligen att detta är tillräckligt för värvningen så jag kan få utvecklas som person i er stad

tack så mycket mvh arne

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög rp och situations anpassning
god ton och glädje spridning

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? anpassa sig i situationer

Hur hittade du Unive? genom några vänner

tack! för vi rollplayar satan här inne nu och hade varit bra med medborgarskap så man kan dra igång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka