zlay
Icke Medlem
- Meddelanden
- 49
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? mustafa
Vad är ditt discord namn? jerran1234
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Arne Andersson, född och uppvuxen i ett litet samhälle i Småland, har en bakgrund som präglas av både hårt arbete och fattigdom. Med svenska rötter och en uppväxt i en miljö där man fick kämpa för varje liten framgång, drogs Arne tidigt in i traktens skuggvärld. Han utvecklade en passion för jakt och gamla bilar, vilket ledde honom in i illegala affärer och sedermera in i en kriminell livsstil.
Arne är en komplex individ som bär på en djup känsla av förlust och ilska från sin barndom. Detta har format honom till en man som är svår att läsa och ännu svårare att komma nära. Trots sitt liv på fel sida om lagen, är han exceptionellt lojal mot de få han anser sig kunna lita på. Han lever för stunden, ständigt plågad av minnen från sitt förflutna och en gnagande känsla av att han aldrig riktigt passar in någonstans.
Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös rp. Aktiv Spelare. Välplanerade Senarion. Vänlig Grabb till erat communtiy. Jag är en seriös rpare med lite erfarenheter då jag varit inne på unive ett litet tag. Jag kan bidra med en hög rp nivå samt rolig rp. Jag har redan lärt mig alla regler och följer dessa. Jag kan hålla standarn.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare aktivt bidrar till att skapa en intressant och engagerande situation för alla inblandade, inklusive motparten. Istället för att bara fokusera på din egen karaktärs framgång eller fördelar, strävar du efter att stärka berättelsen genom att ge motståndaren en chans att också lyckas i vissa situationer
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM står för Random Deathmatch, RDM är en regel som är extremt viktig för att servern ska ha bäst rp, RDM är när man dödar någon utan anledning TEX att nån går på torget med en kvin och knivhugger någon utan anledning eller att man slår ner någon utan anledning, VDM: vdm står för Vehicle Deathmatch VDM är när man använder sitt fordon som ett vapen
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja