Nekad williamlj | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamlj

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? .ankanpataket

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter calle andersson och är 23 årsgammal calles bakrund har varit tragisk sin mamma och pappa drack alkohål och knarkade så han hade ingen att prata med inga syskon inga vänner inga så han började röka och hitta sig ett eget liv så han rymde hem ifrån och letar efter en stad o bo i hans intresse va att spela fotboll bandy och hockey men hans lunga kropp årkade inte med sporten så han började hänga med andra som inte hade något ställe att bo på så hans känslor va lässamt stressat han började föröka ta själv mord men han klarade sig så han årkade inte med sitt liv så nu ska han försöka få medlemskap i unive rolplay för att se hur resan börjar där

Vad kan du bidra med till serverns RP? fantastiskt bra RP nivå lallar inte runt tänker sunt förnuft i mitt rapande

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag spelar så att båda dom som jag möter och jag ska kunna ha lika mycket skans att vinna båda två

Hur hittade du Unive? mina kompisar sa att unive va en bra server

Vidare till muntlig intervju. Du har 24 timmar på dig att at den muntliga delen, Lycka till !

Nekad Utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario och Vad kan du bidra med till serverns RP?
Du kan ansöka igen om 12h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka