Nekad pablo86 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pablo86

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? pablo

Vad är ditt discord namn? pabloo6s

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: slice rivaldo

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig,rättvis och arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter slice och är ursprungligen från somalia. han kom till sverige när han va 10 år då hans mamma som ensamstående invandrade genom båt till sverige. De bosatte sig i vårby,stockholm ett mycket farligt ställe. redan 6 månader in i att bo i vårby så lärde han känna de flesta därifrån. de flesta av hans vänner va kriminella och sålde knark för att överleva. redan som 13 år började slice sälja knark för att han märkte att hans mamma inte kunde försörja honom och hans andra 4 syskon som ensamstånde mamma. när slice hade fyllt 19 så åkte han in i fängelset för ett vapenbrott. Han fick 3 år och 6 månader som straff. När han satt i fängelset så började han fundera på om kriminella livet verkligen va för honom. Han kunde inte sluta tänka på sin mamma och syskon han tänkte på hur svårt de måste ha de just nu. När han väl hade avtjärnat sitt straff så valde han att börja plugga till examen och lämna det kriminella bakom honom för hans familj skull. Han fick jobb i en pizzeria för att kunna hjälpa sin mamma så länge. När han pluggade klart och tog examen så började han jobba som mäklare. Efter 2 års jobb så flyttade han ut sin familj från vårby och tog de till linköping.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag ska hög social RP och RP och jag ska försöka ha roliga scenarios.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska tänka på sin egen vinst utan och andras

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte bruttit mot några regler innan och ska försöka mitt bästa till att inte heller bryta några i framtiden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming det innebär att man tar information utanför spelet. VDM att man använder sin egna bil som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt men hoppas det går bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka