Nekad WilliamAk | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.212

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977965991/

Ditt Hex-ID: 11000013ca8dfa7

Vad är din discord tagg? william.212

Vem var det som bannade dig? swifty

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-16 003336.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att valde att bära en död kropp när jag själv var död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Aa jag var då död sen så kom min vän som skulle ta oss alla till sjukan, jag väljer då och bära en annan kropp för att då min vän skrev /me lägger in dom där bak o stänger igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej en felaktig ban då jag gjorde något man ej får göra på servern. Tycker det va dumt av mig och det var så sent på kvällen det var bara en grej som jag it tänkte på direkt. Men som sagt så skulle jag precis quita då jag personligen märkte av att det började bli försent o jag började ta dumma val.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad här tidigare och har tagit lärdom av mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade som sagt kunnat stänga av tidigare då jag själv märkte attt Natt RP it är min grej, jag blir väldigt enkelt triggad vilket jag tycker är dumt av mig. det är mitt eget fel att jag tog det dumma valet kan ej skylla på någon annan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att Natt Rp inte är för mig då jag enkelt blir triggad av annat folk som gör så jag gör problem på servern. Jag ska från och med idag hålla mig till rp under dag tid då jag har energi och tappar inte alla hjärnceller under dagen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

har verkligen tänkt på de jag gjorde under dessa två dygn hoppas ni förstår att jag tog lärdom av detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka