Nekad Crakzz | Ban Överklagan [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crakzz

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199329975282/

Ditt Hex-ID: steam:110000151a41bf2

Vad är din discord tagg? crakzz1

Vem var det som bannade dig? rxscx

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-01 205851.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag då humpat min vän som då var död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han flög ut ur bilen för att han ej hade bälte på sig och då jag hoppade ut och började göra /e cpr för att få någon rp i "scenariot" och sedan kollade inuti F3 menyn och sedan gick jag in på att kolla efter olika diverses för att kolla om det fanns HLR och sedan blev jag bannad utav rxscx

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga både och den var felaktig för att jag hade kunnat förklara för staffen istället för att banna på direkten men förstår varför jag är bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fåtal gånger men för några år sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara använda mig utav /e cpr och inte letat efter någon annan typ av räddnings metod istället!

Har du lärt dig någonting efter din ban? "Att inte humpa en död kropp"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är uppfattat till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka