Accepterad William89837845748 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/glappo/ Steam Community :: william_classic

Ditt Hex-ID: 76561199530929857

Vad är din discord tagg? williamam_classic

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-02 190516.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte jag bara chillade i sjukhuset och fick lite ''vodka'' av en annan grabb och sen belv jag bara bannad från ingenstans, för att jag tydligen är nassitisk. fattar noll jag har aldrig varit nassittisk och vrf skulle jag känner än del judar super kontigt att jag blir bannad för sånt. jag RPar så mkt jag kan och vill gärna forsätta köra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod i sjukrummet som jag sa och prata bara med dem där inne

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. gjorde inget fel som jag sa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad i en timme för att jag tappa kontroll på en bil och råka kör på någon och sen crasha rakt in i en vägg, förlåt för det btw, jag har läst mig att inte köra så himla snabbt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunbde har kört lite långsammare då

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja eller om du menar min första iaf

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/glappo/ Steam Community :: william_classic

Ditt Hex-ID: 76561199530929857

Vad är din discord tagg? williamam_classic

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment 78403

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte jag bara chillade i sjukhuset och fick lite ''vodka'' av en annan grabb och sen belv jag bara bannad från ingenstans, för att jag tydligen är nassitisk. fattar noll jag har aldrig varit nassittisk och vrf skulle jag känner än del judar super kontigt att jag blir bannad för sånt. jag RPar så mkt jag kan och vill gärna forsätta köra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod i sjukrummet som jag sa och prata bara med dem där inne

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. gjorde inget fel som jag sa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad i en timme för att jag tappa kontroll på en bil och råka kör på någon och sen crasha rakt in i en vägg, förlåt för det btw

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunbde har kört lite långsammare då

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja eller om du menar min första iaf

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes
och det var oxå många där så ni vet ni kanske tog fel person

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka