Nekad William89837845748 | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/glappo/ Steam Community :: william_classic

Ditt Hex-ID: 76561199530929857

Vad är din discord tagg? william_classic

Vem var det som bannade dig? momo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-07 162236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag var riktig dum igår på natten och sa n ordet på server vilket jag ångrar rejält och jag kommer absolut aldrig göra om det. Jag är icke medlem och har kört på servern 1 gång tidigare och jag kan inte alla regler men jag inser nu att jag var riktig dum den kvällen och jag och mina polare ville ha kul och då sa jag det och det var riktigt dumt av mig och jag ångrar det verkligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar satt i discord och det var mitt i natten och mina kompisar sa att jag skulle gå in på Unive och lalla och jag var lite full och ville ha kul så jag gick in på servern och sa n ordet vilket jag verkligen ångrar. Jag vill verkligen kunna spela på unive och bli medlem och bli kriminell på servern och om jag får en andra chans så ska jag verkligen visa att jag kan rpa och att jag kan bidra till servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel och jag ber verkligen om ursäkt, det var riktigt dumt av mig och jag ångrar det som fan. Jag vill verkligen kunna rpa på servern igen och om jag får en andra chans så ska jag verkligen visa att jag kan rpa 🙂

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer faktiskt inte ihåg, tror jag har blivit bannad 1 gång tidigare fast av misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja verkligen jag hade kunnat vara smart och inte säga n ordet vilket jag ångrar att jag inte gjorde och som sagt jag var full och mina kompisar sa att jag skulle göra det så jag var dum och jag gjorde det och jag ångrar det jättemycket nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att verkligen inte säga n ordet inne på unive för det är rasistiskt och folk kan ta väldigt illa upp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Om du faller så lätt för grupptryck borde du nästan överväga vad du har för vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka