Ange ditt födelsedatum: 20 Mars 2003
Vad heter du på discord? William76#5736
Är du whitelistad? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? 210 timmar
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? så ofta jag kan
Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan
Vad heter du? Elias Andersson
Hur gammal är du? 20år
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? Är utbildad brandman i andra städer som highlife
Varför ska du bli brandman? Är intresserad av att få börja som brandman igen efter min skada
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Har jobbat som räddningsledare i andra städer så är fullt utbildad
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? att man bara använder kodnamn och inte snackar skit i radion
Du får larm om brand, vad gör du då? jag tar släckbilen med mina kolegor och försöka komma dit så fort som möjligt
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? ska kolla hur alla mår och leta efter skadade
Har du några andra frågor? Nej
Vad heter du på discord? William76#5736
Är du whitelistad? Nej
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? så ofta jag kan
Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan
Vad heter du? Elias Andersson
Hur gammal är du? 20år
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? Är utbildad brandman i andra städer som highlife
Varför ska du bli brandman? Är intresserad av att få börja som brandman igen efter min skada
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Har jobbat som räddningsledare i andra städer så är fullt utbildad
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? att man bara använder kodnamn och inte snackar skit i radion
Du får larm om brand, vad gör du då? jag tar släckbilen med mina kolegor och försöka komma dit så fort som möjligt
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? ska kolla hur alla mår och leta efter skadade
Har du några andra frågor? Nej