Accepterad william58 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william58

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Ban-referens
fszmtn — FiveM, Permanent
Anledning: Tar vapen från polisförråd, Är polis på samma karaktär som krim.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag blev permanent avstängd efter att jag tog vapen ur polisförrådet samt spelade kriminell på samma karaktär som jag hade polis på. Det som hände var att jag valde att utnyttja min poliskaraktär för att gynna kriminell RP. Jag förstår att detta bryter mot reglerna kring korruption. Det var ett medvetet val från min sida och jag kan inte skylla på någon annan.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Jag förstår att det förstör balansen i RP:n och påverkar andra spelare negativt. Det jag gjorde var fel och det var respektlöst mot både staff och communityt som lägger tid på att skapa en seriös server.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig hur viktigt att aldrig utnyttja en position som polis för personlig vinning. Om jag hade fått göra om det hade jag antingen hållit mig strikt till polis-RP utan att blanda in kriminellt, eller skapat en annan karaktär för krim enligt reglerna. Jag förstår nu att RP bygger på tillit, och jag bröt den tilliten.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår att en permanent avstängning ges av en anledning och jag respekterar beslutet. Jag ber dock om en andra chans då jag genuint tycker om servern och communityt. Jag är villig att börja om från noll, följa alla regler strikt och bevisa genom mitt beteende att jag kan bidra positivt till RP:n.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka